Afspraken voor gebruik van De Stal en Den Hof

• Inbegrepen in gebruik van de Stal en Den hof van Thof zijn: De Stal (zoals hij ingericht is met standaard: zetel, hoge tafel 6 pers, 2 zitkuipjes, bed, keuken (4 kookplaten, oven) toilet en douche),

• Den Hof ‘tussen de poortjes’ (Er wordt niet in extra binnenruimten gekomen/gespeeld door jullie bezoekers) Je kan onder zeil in het bos droog zitten op houtblokjes (20p) / liggen.

• Keuken en toebehoren zoals voorzien is (+zeep, 2 handdoeken en 2 vaatdoeken)

• Toilet - toiletpapier

  • Lage Stoelen (ongeveer 20 stuks) zelf te plaatsen vanuit opbergruimte indien gewenst (+ zelf terug te plaatsen)

• 2 extra grote tafels (ongeveer 75 cm x 220 cm) zelf te plaatsen vanuit opbergruimte en terug te zetten

• Bijzet tafeltjes in den hof, kinderbank 4 pers staat in den hof, extra kindertafel 4 pers in opbergruimte (zelf te plaatsen) • Kopjes, glazen, borden, voor ong. 22 volw., waterkannen

• Ontbijtbordjes, diepe borden, vorken, messen, lepels, kleine lepels (20 stuks goud, aangevuld met zilver indien nodig) • Koffiezet (systeem dolce gusto (pads zelf te kopen!) waterkoker, theekan

• Gebruik van grote koelkast (niet altijd volledig leeg - expliciet te vragen bij volledig leeg +10 euro) Gebruik 1 lade diepvries (in extra opbergruimte)

• Het gebruik van staantafels 2 stuks (zelf te plaatsen uit extra ruimte)

• Zijn ook beschikbaar voor gebruik: ● beamer + hdmi kabel (5 euro) ● hottub (zelf aan te steken 60 euro extra, wij aansteken 170 euro extra) ● zwembad (15 euro) ● Kampvuurhout (12 euro per 4 uur)

• Niet inbegrepen in de huur: • Koffie & thee, (breng je eigen koffie, thee of andere dranken mee, indien anders afgesproken kan thof voorzien in dranken en eten) • Corona attributen zoals ontsmettingsgel

• Huurprijzen: Bij de huur van 1 uur/groep: € 25 voor dit dagdeel in de week, 40 € in het weekend (excl. btw)

• Bij de huur van 8u € 205 in de week en € 296 in het weekend excl. btw. Tijdens het weekend minimum 4u (workshop/fotoshoot) minimum 8u (feest) Enkel fotoshoots kunnen tijdens de week voor 2u worden geboekt en kosten €55 excl. btw

Van 1 oktober tot 1 mei betaal je een opleg van €6 voor de verwarmingskosten (voor kortere boekingen dan 2u) • Alle prijzen zijn excl btw (21%). • Thof behoudt het recht deze prijzen op elk moment te wijzigen. Een prijs is pas vastgelegd bij het maken van een overeenkomst met de gebruiker en na betalen van voorschot. Er wordt steeds 15 procent voorschot betaald bij het boeken, op rekeningnummer BE17 0636 8251 0021, met vermelding van jouw naam/bedrijfsnaam plus voorschot ondersteuning

Je gebruikt per dagdeel (tenzij anders afgesproken vb feest) • Ochtend: 8:00 - 12:00 • Namiddag: 12.30 - 16.30 • Avond: 17:00 - 21:00 • Je komt ten vroegste aan op het beginuur van het dagdeel Of aaneengeschakeld na afspraak, uren kunnen ook anders afgesproken worden. • Je bent ten laatste vertrokken op het einduur van het dagdeel (uiterlijk vertrek avondblok: 22 = geen lawaai voor buren!) of anders na afspraak.

Huur je aaneensluitende dagen/blokken, dan kan je je spullen laten staan. Zoniet ruim je volledig op voor volgende gebruiker.

• Tijdens je gebruik van De Stal en Den hof let je hierop: Jij bent verantwoordelijk voor hoe je de eventueel dan geldende Corona maatregelen vorm geeft. Breng zelf mee wat je daarvoor nodig hebt, zoals bv ontsmettingsgel, mondmaskers etc. Jij bent verantwoordelijk voor de opkuis (veegproper)

THof draagt geen verantwoordelijkheid voor de spullen van de gebruiker en deelnemers tijdens de gebruiksperiode. Hiervoor is de gebruiker volledig verantwoordelijk.

• De gebruiker betaald zelf sabam rechten als je muziek wil gebruiken, muziek spelen doe je naar de geldende regels van geluidsoverlast.

• De gebruiker zorgt zelf voor een verzekering burgerlijke aansprakelijkheid tijdens de gebruiksperiode. Thof draagt op dit vlak geen enkele verantwoordelijkheid.

• De gebruiker draagt als een goede huisvader zorg voor de spullen en de locatie tijdens de gebruiksperiode. • De gebruiker zorgt dat alle mensen die deelnemen, correct parkeren (op de rijweg, in de rijrichting, voor niemand zijn oprit) We houden graag de buren te vriend.

• Bij je vertrek: Na gebruik laat je de Stal en Den hof achter zoals je ze aantrof bij aankomst! Alles staat op de juiste plaats en is even proper als voorheen. Afgewassen, geveegd.
Alle spullen staan terug op hun oorspronkelijke plaats zoals je ze vond bij aankomst. (Ook al mag je kiezen bij gebruik waar je alles zet, je zet alles terug waar je het aantrof!) • In de keuken is alles afgewassen en staat op de correcte plaats, poper geordend

• Alle lichten zijn uit • Verwarming staat uit

• De Stal en en den Hof wordt net en proper achtergelaten voor gebruik door de volgende gebruiker (dus: sowieso altijd vegen & indien nodig dweilen) • Bij huur vanaf 2 aaneensluitende dagen wordt aan het einde van de huurperiode een grondige poetsbeurt gedaan. Ofwel doet de gebruiker dit zelf of er wordt een poetsvrouw aangesteld om dit te doen.

Bij een onvoldoende grondige poets/veegbeurt door de gebruiker wordt alsnog een poetsvrouw gevraagd en betaalt de gebruiker de kost hiervoor. Bij niet proper achterlaten van de Stal wordt 60 euro aangerekend voor extra poetskosten.

Per gevonden sigarettenpeuk of plastiek/papier in bos = 10 euro.

• Alle beschadigingen en breuk die ontstaan tijdens de huur van de ruimte betaalt de huurder van de ruimte. • Annuleringsvoorwaarden: Annulering van gebruik betekent voor de annulerende partij een schadeloosstelling volgens de volgende tredes:

annulering 6 maanden voor activiteit: 15% van de overeengekomen prijs

• annulering 2 maanden voor activiteit: 50% van de overeengekomen prijs

• annulering 1 maand of minder voor activiteit: 100% van de overeengekomen prijs